Va fan gör jag vaken?

Trött är jag nu, jag och Softie har nyss gjort mat. Det blev skinka/bacon sås med spagetti, det var as gott. Vi har varit och jobbat från strax efter 11 till typ 4. 6 timmar idag också, som igår. Då har vi alltså jobbat 12 timmar, men det är värt det som sagt. Vi drack loka och té och sedan så har vi hägt upp tvätt osv. Nu är jag helt slut som jag var igår också. Och innan vi gick och jobba så såg vi på Min stora kärlek, haha en sånn underbart rolig film. Den är så bra. haha
Imorgon ska vi fara till deras stuga och måla, så man får mer pengar. Trevligt trevlig, och det blir att säga hej då till Sophie imorgon också. Hon åker till Kreta på lördag och jag åker ju på torsdag. Så vi kommer ju inte att ses på två veckor. Sen måste jag fixa lite kläder som jag ska ha på mig när vi målar. Solen har kommit fram och jag undrar va fan gör jag vaken? Haha, Men nu ska vi gå ut och röka våran natt cigg och sedan sova. Så god natt alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0