Inte så mycket till sömn.

Nu sitter jag här med min älskling Morris i knät kom nyss hem. Har varit på stan och tagit en lunch med Sophie och Mikaela, det var trevligt. Sen gick vi med Mikaela till bussstation, inte så kult. Kommer ju inte träffa henne på typ 2 veckor, minst.
Igår så gjorde jag typ inte ett skit, såg på tv och träffade Sophie och var med henne ett tag. Sen så kom Mikaela senare och så såg vi på 40 days and 40 nights, den va faktiskt bra. Men en grymt pinsam film, haha. Idag så är de sista avsnitten av Frusna män söker kärlek, längtar. Det är dubbel avsnitt och så ska dom välja. Det ska bli kult att se. Haha, jag blev väckt av 3 idioter i morse, dom ringde och väckte mig typ strax innan 7 så fick man gå ut. Somnade inte förens vid 4-5 så man fick sig inte så mycket till sömn i natt. Sen börja dom hoppa studdsmatta och käkade. Sen gick dom ner och väckte Mikaela, stakarn. Tänkte ju att hon skulle få sova, men ikket då gick dom ner dit och börja gapa. Taskigt, sen såg vi på fortsättningen av Parlamentet (vi började se det igår) sen for vi in till stan. Men nu ska jag se på tv och hoppas på att jag inte somnar för jag hade tänkt hålla mig vaken till ikväll.
Men idag så ska jag och Softie putsa fönster och hooka pengar till Kreta och sedan blir det deras stuga i helgen och måla och hooka ännu mer cash. Det är nice, God dag!


Morris my darling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0