Ibland så är det inte så självklart.

Kom nyss hem. Idag blev det sommarlov på riktigt, det känns underbart. Det är as bra väder ute, ska nog gå ut och sola lite grann? Jo, det blir nog så.
Idag så var vi och bowlade med klassen, haha. Fan va kult det var, nog för att jag förlorade mellan mig, Mikaela och Emma. Haha, men det var ändå kult. Sen gick vi till Waldorf och käkade, mumms. Käka friterad kykling och sötsur sås, Haha. Japps, sedan så kom Mikaelas mamma och hämtade oss och for till henne och började flytta kartonger :/ Inte så kult att hon ska flytta, kommer sakna att hon inte bor kvar där. Det kommer att kännas så tomt, men jag kommer ju såklart fara och hälsa på henne när hon har flyttat till Kalix, åså kommer vi ju att umgås i sommar. Men jaa, sen ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl att umgås Lisa innan hon far iväg och är borta i 6 veckor :s Inte så kult men men. Softie ringde iaf å sa en jätte bra nyhet, att om jag och hon tvättar alla fönster på Mats jobb så får vi 1000 kr var till Kreta :D Fan va glad jag blev, då har man ju ännu mer pengar dit. Då kanske man inte behöver lägga undan nåmer pengar och kan följa med Mikaela hem till byn i några dagar :) Skrev det här inlägget för en timma sen men det blev aldrig sparats och sedan kunde jag inte komma in nåmer :( Irriternade som fan. Hihi, mamma ringde mig nyss och frågade om vi skulle gå till parken senare och spela brännboll, haha. Kult då kan jag ju värma upp till imorgon ;) Men nu ska jag ta mig en rök! God dag.

Jag har tänkte lite, haha eller jag tänker ju hela tiden men. Ja, att hur kan man inte förstå fast man inte säger nångonting när man har kännt varandra så länge? Jag vet att man inte ska anta, eller döma någon för deras syn punkter osv. Men ibland tycker man ju att det är självklart. Men ibland så visar det ju sig inte vara det, då får man ju ta de. Jag tycker att man ska kämpa för det som betyder mycket, tycker dock att man inte ska behöva säga allt utan att man ska förstå... Men det verkar ju inte funka, men jag är ju dock Oxe. Har svårt för att glömma saker som har gjort mig besviken osv. och om jag har bestämmt mig för något så har jag det. Ibland så är det ju inte så självklart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0