Stort glas med mjölk

Sitter och käkar två mackor och ett STORT glas med mjölk, var så hungrig. Har inte käkat sedan 14, mmm. Gott vare.
Har varit och solat idag med Softie och Sara, skönt som fan. Det var ett tag sedan sist jag solade. Jag och Softie var på stan en sväng innan och jag köpte två nagellack, snygga dom var. Ett knall gult och ett knall orange, coola som fan. Så köpte jag också ett läpsyl och en dricka. Det var ju sånt underbart väder idag, till och med när jag gick till bussen från Softie så vare fortfrande varmt, helt underbart! Men jag har dock inte hunnit plugga nå :( Jag som skulle fara hem och göra det, men jag kom på det när jag satt på bussen påväg hem. Typiskt, får slarva ihop nånting och göra klart och plugga till provet som jag har imorgon. Suck, men det är ju ändå de sista så jag ska egentligen bara vara glad över det. Sista lektion åre också, skönt. Men nu ska jag plugga och se på tv. GOD NATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0