Snart

Sitter och ser på Simpsons nu, är hungrig. Hoppas mamma kommer snart så jag får käka. Jag har laggt in låtar på mp3n och har duschat. Städat lite till och med, hade ingenting att göra. Haha, nu är det bara att vänta tills vi ska fara till Kallax. Men det är typ bara 3-4 timmar kvar. Det går fort, får se på tv så då går tiden fortare. Har dock inte fattat det än att jag ska fara till Sthlm idag, haha. Det är hel otrovärt, och imorgon far jag till Kreta. Shit, men det ska bli så otroligt roligt och få fara dit. En rolig upplevelse! Jag har ju aldrig varit utomlands förut, så de här blir första gången. Men nu ska jag se på Simpsons. Lär ju skriva innan jag far, god dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0