Skolavslutningen

Kom nyss hem från skolavslutingen, Jack och Malins alltså. Haha, men var tvungen att stiga upp kl 8.30 :p Haha, sen så fixade jag mig och Lisa gick med oss till kyrkan. Haha, men det var fan värt att gå dit asså, det var en kille som "rappa" men tappade bort sig efter andra versen typ. Haha, fan va jag skratta. Sen så hörde man inte ens vad dom sjöng. Haha, till och med vi var bättre, till och med när alla mikrofoner stängdes av. Haha, fan va jag saknar Örnässkolan, det var så kult och gå där. Träffade ju några gammla lärare, alla tyckte att det var så kult och se mig och frågade hur de gick nu åsådär. Fan, jag vill gå kvar där.. Idag så blire att grilla och spela brännboll och kubb med en massa. Och så blir det att kanske åka nånting på tivolit kanske? Haha, man ser ju. Men nu tänkte jag fortsätta se Parlamentet och käka nått för jag hann inte i morse, och sen fixa mig. God morgon!

Ibland så tycker jag bara att allt är så patetiskt. Att inte förstå, eller jag tror snarare att det är så att man inte vill förstå innerst inne. Att man vet, men man vågar inte erkänna för sig själv för att man inte klarar av att ha fel om saker och ting. Men så kommer det ju alltid att vara så, allt handlar ju bara om att erkänna för sig själv. Men det är inte många som klarar av sånnt. Men thats life, men allt är till för att förlåta. Bara man får den tid man behöver och lite hjälp på traven. Man kan inte göra mer än vad man klarar av, och man kan inte förvänta sig att allt ska bara bli bra eller att den andra ska göra det. Men jag kan inte göra nåmer, nu är det din tur. Halva vägen var...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0