Sista gången

Kom nyss hem, har varit hos Mikaela från typ 12 till nu, jag har sett på när hon har packat lite. För hon ska ju lämna mig och bara flytta. Haha, ja sen gick vi på coop åså visade jag vart Arons låg och sedan så satt vi bara ute och snackade sen gick vi tillbacka till henne. Det känns värkligen som sommar nu när det är så varmt åså har dom fyllt Arons ååh, helt underbart! Kanske tar sitt första dopp på torsdag?
Idag så var jag i skolan för sista gången innan sommarlovet, helt underbart känns det. Fan va härligt, gjorde ett prov som jag klarade och sedan så lämnade jag in dom sista uppgifterna i engelska och mina böcker till alla lärare så jag inte får betala typ 300 kr för varje bok :s Det är mycke pengar för en bok som man inte ens orkar läsa i, haha. Japps, men det känns helt underbart att inte behöva gå till skolan på ett jävla bra tag.
Ikväll så ska jag nog umgås med Softie, jag har ingenaning om vad vi ska hitta på. Tänkte iaf snart slå på Forgetting Sarah Marshall, verkar då vara en bra film. Men det lär jag ju märka, men det var dock dålig kvalla på filmen men det spelar ingenroll. Men nu är jag as hungrig, ska se om mamma har lagat nå mat, God dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0