Roligt!

Tjabba, kom nyss in. Har varit hos Lisa och sett på DH, spännande. Tror att det var sesongs avsluning? Hoppas iaf att det inte var det, isf blir jag bitter.
Idag blev det inte att damsuga, haha. Orkade inte, Mikaela kom förbi vi såg klart på Fullpackat med Robert Gustafsson, en sånn underbart rolig film! Haha, sen såg vi på Parlamentet vol. 1. Haha, det är också så jävla roligt, dom som inte tycker att det är kult fattar jag inte deras humor. Haha, kan inte sluta skratta. Börjar typ skratta lite för mig själv när jag vet att jag ska se det. Haha, men sedan så lockade jag Mikaelas hår, det blev faktiskt riktigt fint. Det blir väl säkert att jag ska locka hennes hår på torsdag också. När jag och Lisa gick på prommenad idag så såg jag att tivolit hade kommit, jag blev helt förvånad för jag hade hört eller läst att dom inte skulle komma på skolavslutningen? Men det bli roligt, kanske man går dit på torsdag. Men det blir säkert bra, imorgon blire ju bowla och Waldorf. Fan va kult, det var as länge sedan jag bowlade. Haha, men nu ska jag se på Christine och sedan duscha och sova. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0