Ovanligt

Kom just in, var och tog mig min kvälls rök och Softie gick till bussen. Sitter och väntar på att Scrubs ska börja, men det börjar ju ändå snart så. Ikväll så har jag inte gjort så mycket, jag har städat i mitt rum. Ovanligt som fan, haha. Men fick nå jävla ryck! Haha, men det var ju bra ändå. Imorgon blir det att damsuga också, så jag får de gjort. Tänkte se Forgetting Sarah Marshall, såg den inte tidigare. För den jag hade tankat tidigare visade sig vara nån idiot som har filmat filmen på bion. Irriterande, såg ingenting och folk pratade 24/7 så det var inte ens värt de. Haha, men nu har jag en som går att se.
Är ledig imorgon, fan va skönt. Men man kan faktiskt säga att jag har sommarlov nu, vi ska ju bara bowla och käka på Waldorf på onsdag. Sedan är det sommarlov på riktigt, ska se Malin och Jacks skolavsluning på torsdagen. Då lär man ju träffa sina gammla lärare. Trevligt men måste dock stiga upp tidigt, men de spelar ingen roll. Men det blir säkert bra, jag har dock ingenaning om vad jag ska göra imorgon. Blir väl att ta de lungt åså, njuta av sommaren. Det låter ju svin bra, men nu ska jag lägga mig i sängen och se Scrubs. Blev trött, men klockan är ju mycket nu. Haha, GOD NATT!
image15 Hahahahah, Dick head. Han är så ful! HAHAHHAHAAH!


Kommentarer
softie

dickie for life :)han är söötat :P

2008-06-07 @ 01:54:22
URL: http://softiie.blogg.se/
lina

hahahahah fan va kul

2008-11-21 @ 20:33:23
URL: http://lajnissvarld.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0