Ont i huvudet

Har jätte ont i huvudet :( Jag vet ej varför, men jag käkar inga piller så dår man ha ont ist. Jag spelade nyss Guitar hero, haha så jävla roligt och så beroendeframkallande. Men det blir säkert bra, ska snart gå ut till friggebodan och hämta en väska som jag ska ha till Kreta och sedan blir det att packa lite smått. Fick låna en mp3 av Jack som jag ska ha med mig, väntar bara på att pappa ska hämta min dator från Sven så jag kan lägga in låtar som jag vill ha. Hoppas att det blir imorgon iaf, nog för att jag har på mig på onsdag också för vi åker inte förens vid 8 på kvällen så. Haha, längtar så mycket. Tänkte måla naglarna också lite, men ska spela vidare nu. God kväll!

Jag har fått värsta nojjan att sommarlovet snart är slut. Jag fattar inte, den har ju just börjat? Det har inte ens gått två veckor, men jag vet inte. Jag får iaf för mig de, fan. Måste sluta tänka så för det är ju faktiskt bara början av sommarn. Hoppas att det bli bra väder när jag kommer hem från Kreta och inte de dåliga vädret som är nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0