Kanske fara

Jag fryser :S helvete, måste klä på mig lite mer kläder. Men de kanske dock är varmare i solen. Haha, igår så kom farmor, farfar, Majlis och Monika (mina fastrar) och hälsade på. Det var trevligt pratade åså. Sen kom Ylva och Softie, så vi spelade Guitar hero och käkade godis, gick ut med hundarna och sen spela ännu mer GH, sen såg jag och Jack på Sune (tecknad) haha, fan va bra det är. Haha!
Idag så ska jag, Ylva och Softie kanske fara till Boden en sväng. Kolla läget åså, vi har ändå inget annat för oss. Haha, men det blir säkert bra, men nu tänkte jag packa upp min väska och städa till i mitt rum och se på ännu mer Sune :) Haha, god dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0