Jobba

Fryser som fan, sitter med min sköna flisfilt. Varit och rökt med sophie i typ 40 min. Men ska slänga mig i duschen och sedan fara till Softie och se på Min stora kärlek och sedan blir det att jobba natt. Det blir väl att jobba från strax efter 11 till jag vet inte när, haha. Blir väl säkert till 4-5 minst. Men vi får hoppas att vi blir klara med alla fönster idag så det blir bort gjort. Mats sa iaf att de vart en stor skillnad, det var ju skönt att höra så man inte var tvungen att göra om alla fönster igen. Haha, jag är typ trött på nått sätt. Fast jag har sovit till typ 4 idag. Men måste vända tillbacka på dygnet, får väll kliva upp tidigt imorgon så man är trött och går och lägger sig tidigt. För vi ska ju till Softies stuga och måla så vi får mer pengar. Om vi hinner med alla väggar och puttsar klart alla fönster så har vi 1600 kr och så har jag lagt undan 1100 då har jag ju 2700, det borde väll räcka? Jo, de gör de nog. Men nu ska jag duscha så God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0