Helt otroligt

Hey, nu sitter jag här hos Softie. Vi ska snart gå på stan en sväng. Fortfrande underbart väder, helt otroligt. Det känns värkligen som sommar nu.
En lektion kvar i skolan, eller en lektion ska bara göra ett omprov och lämna in nå uppgifter och böcker. Sen på onsdag så ska vi bowla med klassen och sedan käka på Waldorf, trevligt ska det bli. Det sista med klassen innan sommarlovet, undra hur klasserna blir i 2an. Hoppas dock att dom inte splittras, det hade ju inte varit nå vidare kult.
Igår så var jag med Softie, vi såg på Whats happens i Vegas, den var faktiskt otroligt bra. För en gångs skull, hehe. Ja, åså träffade vi madde osv. Annars gjorde vi inte så mkt, mamma och pappa skjusade oss in till stan med fin bilen åså åkte vi en vända runt stan. Det var rätt så mkt folk ute igår faktiskt. Tänkte att vi också skulle vara ute å glida men då gick våra planer i krash, det var synd. Men det ska ändå bli kult på torsdag så, lika å vänta. Brännboll och grilla, om du är sugen på att komma. KOM? Hihi, hoppas att det kommer mycket folk.
Idag så ska jag göra klart dom sista uppgifterna och plugga till provet. Sen ska jag väll bara ta de lugnt och se på tv eller nått sånt. Det blir säkert bra, har knappt varit hemma nått i helgen. Har typ bara varit hos Softie, haha. Men nu ska vi gå på stan, GOD DAG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0