God dag...

Vaknade för en stund sedan, har sett på Ramus på luffen. Haha, det var ett tag sedan jag såg den.
Det var jävligt kult igår så länge det vara, vi grillade spelade brännboll och kubb. Det var ganska mycket folk som kom. Men det var nice, sedan så gick vi en sväng på tivolit och träffade folk. Men sedan så blev det mindre kult när polisen kom och tog all alkohol, då blev jag lite irriterad. Eller ganska mycket, men sedan så gick jag och Softie hem till mig och såg på tv. Och fick påfyllt tlf och en hundring av mamma och pappa :) Då blev jag glad, hihi. Idag så ska jag fara till Sävast och ha en före Kreta kväll, haha. Vi ska käka Grekiskt och bada bubbelbad, det ska bli roligt. Men nu ska jag käka nått och sedan ta min morgon rök. God dag...

Jag lägger ner det där nu, inte så värt nåmer känns det som. De du sa verkar inte vara sant, isf hade du försökt men det gör du inte...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0