Tro inge annat.

Käkade nyss frulle och såg att de spö regnar :S Men det slutade för en liten stund sen, tur var väl det. Jag och Ylva ska fara till stan snart och lämna Softies present.  Jag är trött fast jag har sovit från typ 3 till halv 2. Hmm, måste sluta sova så länge. Jag börjar ju fan jobba snart, den 21. Fyfan, jag vill inte börja jobba. Men man måste ju för att få pengar så man kan leva. Ikväll så blir det säkert bara att chilla som vanligt. Haha
Jag har bara varit hemma i en dag (inte ens det) och jag börjar redan få panik, DET HÄNDER JU INGENTING HÄR!! Jag vet inte varför, men jag vill bara fara nånstans. Sthlm, Gbg eller kanske till och med utomlands? Men sånt där kan jag ju glömma. Mamma för inte semester förens på måndag. och jag börjar ju jobba den 21. Hmm, men sen är de ju dock två veckor efter jag har jobbat innan skolan börjar. Kanske? Kanske att man far då? Ja, jag lär ju se hur det blir. Men nu ska jag gå ut och ta mig min morgon rök. God morgon... DAG.

Du vet att du betyder, tro inge annat. Det kommer, snart kommer vi att ses igen och få prata om allt vi har gjort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0