P.S Sanna har börjat dricka Kaffe

Käkade nyss Kina mat. Fan va gott det var, men blev dock äckligt mätt. Jag och Ylva for in till stan tidigare idag. Så gav vi Softies present, bra att hon blev glad över den. Sen så var vi hemma hos henne och gjorde Kaffe och satt och pratade sen kom mamma och hämtade mig. Nu så sitter jag och dricker min 3dje kopp för idag, fast jag drack upp mjölken till maten så jag får dricka svart Kaffe. Men de funkar, ikväll så har jag ingen aning om vad som händer. Inte ett skit som vanligt säkert. Blir lite smått irriterad för jag glömde mina cigg hos Softie åså ska hon fara till Töre så jag hann inte hämta dom. Bittert, men jag får väl tigga en dosa snus av pappa ist så får jag leva på det tills vidare. Jag hoppas att det blir bra väder imorgon så man kan fara och bada eller nånting. Haha, det var jätte roligt när Chrille sa hela tiden att Ylva skulle skriva ett sms till David där de stod så här: Hej, nu flyttar jag till Sthlm ha de så bra jag älskar dig. Puss puss! P.S Sanna har börjat dricka Kaffe. Haha, men det var nästan så där. (fast det var mycke längre) Fan va jag tyckte att det var roligt. Hahaha.  Men nu ska jag se vidare på TV, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0