Klubbviken

Idag så har jag, Softie och Ylva varit på Klubbviken. Det var underbart väder idag, vi har typ prässat hela dagen. Sen har vi badat i det kalla vattnet och bara chillat. Men det var roligt att vara där borta.. Vi for med båten 9.30 och for hem med båten 19.00 haha, så vi har alltså varit där jävligt länge. Men tiden gick fort, sen for jag till Ylva en sväng och då bestämde vi att vi skulle fara med med Chrilles båt imorgon. Om det är bra väder, så det ska bli kul och få sola och bada lite till. Man måste ju passa på för fan innan det börjar regna igen.
Jag och Ylva har bestämt oss, vi ska följa med till Gävle. Det ska bli så kult, vi ska vara där i några dagar och en dag ska vi fara till Grönalund, ååh. Vad jag längtar till att få fara. Men vi far ju på söndag så, det är ju snart. Får väll packa i helgen så man har fått det gjort. Men nu ska jag ringa Sophie för jag skulle göra det när jag hade kommit hem, medans ut och röka. Bye!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0