Kaffe och sätta mig i solen

Nu har jag lunch, men som dock snart är slut. Nu har jag jobbat halva tiden, fan va de går fort. Två dagar kvar den här veckan sen nästa vecka. Då har man ju snart jobbat färdigt, härligt! Ska snart hämta kaffe och sätta mig i solen och röka. Mysigt! Idag har jag fått göra mycket :s Ovanligt, har typ inte suttit någoting, skönt som fan. När jag kommer tillbaka så ska jag gå ut med några gamlingar. Men de blir säkert bra!
Idag så ska jag följa Ylva till hennes morfar så hon ska hämta biljetterna till Lulekalaset. Annars händer de väl inte så mycket, typ chilla och vänta tills imorgon när man ska fara på Rix fm på Lulekalaset och se Brolle! Haha, yeeee. Men jag har inte nå värt att skriva igen, men de fördriver tiden lite att skriva.
Fyllde på min tlf igår iaf, fan va skönt! Fick fan nästan panik för att jag hade typ 9 kr och inte gratis sms kvar, men nu har jag de. Åså tar gratis sms;en slut den 28;e och jag får lön den 27;e. Haha, taijmat som fan alltså. Men nu ska jag gå ut och sätta mig. God dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0