Hemma igen.

Kom hem för drygt en timma sen. Vi har bilat från Gävle, det fortare hem än dit. (som vanligt dårå) Men det har då varit roligt att vara där. När vi var framme i Gävle så sov vi ett tag och sedan gick vi på Valbo (som Storheten typ) sen så for vi och käkade vi kina mat. Muumms, sedan så for vi hem och sov. På tisdagen så for jag, Ylva, Sophia och Mange till Grönalund. Fan va roligt det var, först vågade jag och Ylva inte åka nånting. Haha, men när vi väl var igång så åkte vi som dårar. Haha, fan jag vill tillbaka dit. Så fick vi träffa Tobbe-trollkarl. Haha, fan va söt han är. Han trollade å allt, duktig han var. Sen har vi inte annars gjort så mycket strosat runnt i Gävle och bara tagit de lugnt. Sett på Titatnic, en av dom bästa filmerna som gjorts. Helt seriöst, fan va den är bra. Just nu så har jag ont i huvudet och lyssnar på musik. Ska snart sova i min underbara säng. Nybäddad å allt, sen när jag kom hem så hade mamma köpt en ny fin duk åt mig. Tack mamma :) Men nu orkar jag fan inte skriva nåmer. Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0