God morgon :)

Vaknade för ett tag sen, och snackade nyss med Ylva, hon ska komma hit strax.
Igår så for jag, Ylva och Josefin x2 till Lulsundet och idioterna skulle bada. Haha, men inte jag och Ylva. Sen kom Softie förbi en sväng, men hon for hem as tidigt för att hon skulle på Ikea idag. Haha, jappps. Sen for vi förbi Coop och köpte nötter och en tidning sen satt vi utanför Coop ett tag, sen kom Sophie åså snackade vi med henne.
Idag har jag ingen aning om vad som händer, jag vill typ ligga och sola och bada? Vill ju inte att jag måste börja om på nytt med min bränna, hahah njaa. Det är jag inte så sugen på. Eller så kanske man far och fuskar?
Blev jätte glad när jag upptäckte att vi skulle få Studiebidraget igår, JIPPIIE! haha, jag var berädd att jag inte skulle få det nåmer, whoho! Haha, nej nu tänkte jag ta mig min morgon rök, God morgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0