Glad när jag lyssnar

Kom nyss hem, jag, mamma och Jack for och käkade på Frasses och sedan for vi till Storheden. Mamma sa idag att de inte blir nå Turkiet ;( Men att vi skulle spara pengar till nästa sommar och då ska vi fara dit och ha all inclusive och vara där 1-2 veckor. Så de lät som en bättre deal! Men vi kanske ska fara till Sthlm ist i några dagar, fan hoppas att de blir av. Vill tillbaka till Grönalund.
Om nån timme ska jag och Ylva cykla till Bergviken och fara till hennes Morfar och sen kanske bada? Haha, det är alltid så varmt på Oscars så.
På måndag så får jag tillbaka min älskling (min mobil) saknar den som fan. Men på måndag ska jag få tillbaka den, så jag slipper ha den här dåliga jävla låne telefonen.
Mamma sa idag att jag typ kommer att få sova i vardagsrummet den här veckan och nästa :( Inte så sugen, har ingenstans att ta vägen, eller jo! Till Jacks rum, men ändå. Jaja, de är väl värt de sen när de är klart!
Jag har fastnat för Panic at the disco igen, fan dom är så jävla bra. Älskar deras musik, jag blir så glad när jag lyssnar på de. Men nu ska jag lyssna vidare och spela Harpan. Haha, god dagens!
 
   
Panic at the disco!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0