Gävle idag

Städade nyss mitt run, var tvungen att damsuga det var äckligt skitit på mitt golv. Haha, sen var det stökigt som fan. Men jag tänkte att det kanske vore bra att städa innan man far iväg till Gävle. Har redan börjat packa lite smått, haha. Hade inte så mycket annat för mig. Vi far idag vid kl 20.00, så får man sitta i en bil i typ 10 timmar. Haha, i fredags vare en kul kväll.
Ylva kom hit och vi gjorde kyklingsallad åså kom Softie sen, och vi satt bara och chillade. Sen kom Sophie, Jocke, Carolina, Eric och sen kom Beppo förbi och dom levde jävluen. Haha, sen drog dom tillbaka till Sophie och var där. Sedan så for jag, Malin, Softie och Ylva till Sophie och var där ett bra tag, sen for vi till Statiol och köpte vurre och tog en kareoke taxi hem till mig, haha. Sen kom Bysse och Jens hit och vi kollade på film och chillade hela natten och sen for dom vid typ 12 på morgonen å sen for Softie hem och jag och Ylva fortsatte sova. Skönt det var. Jag gjorde typ ingenting igår förens att se på tv och sova. Men nu orkar jag inte skriva nåmer, tänkte ringa Sophie nu. God dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0