En kall öl i den andra.

Så var man hemma igen. Kom hem från Ida för en liten stund sen, det blev lite sent. Haha.
Var med Ida och hennes kusin, vi kollade på film och drack Kaffe. Käkade godis och bara tog de lungt (som vanligt) och pratade om allt vi har hunnit göra under sommarn som gått. Tiden går så fort och man gör ingenting, bara tråkar och väntar på bättre tider. Skolan hade lika gärna kunnat börja så man får roa sig med nånting iaf! Att de där värkligen kom från mig :O Jag måste värkligen ha jävligt tråkigt.
Jag vill bara fara härifrån och fara nånstans, hällst utomlands. Men då börjar man ju jobba den 21, bittert. Men man måste ju. Men mamma har iaf pratat om att vi kanske ska fara efter jag har jobbat, för då är de ju 2 veckor tills skolan börjar. Då hinner man ju fara nånstans iaf, om vi inte far så lånar jag fan pengar och far själv. Orkar inte vara kvar här i äckel Lule när min dyrbara tid bara rinner iväg på ingenting. Blir lite smått less.
Tiden bara rinner iväg, jag tycker att de var nyss jag låg på stranden i Kreta och låg där i värmen och solade. En cigg i ena handen och en kall öl i den andra. Fan det var så underbart, vill bara fara tillbaka. Men jag orkar inte sitta här och deppa nåmer, slår nog på en film eller nått! Är inte trött, och det är väll typiskt. Bara för att jag ska börja jobba om en vecka. Hmm. God natt!

   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0