Är inte så sugen

Kom nyss hem, har varit med Lisa. Vi spelade Mario Kart (som vanligt) men det är så jävla kult att spela. Åså har jag sett några avsnitt av PB. Så jävla bra. Tänkte kolla vad det är på TV, sen tänkte jag sova. Börjar ju kl 8 imorgon, suck! Så jag måste stiga upp kl 7. Fyfan, är inte så sugen på det, vill bara vara hemma och chilla egenltigen. Men det hade inte varit så bra. Idag så har Sophie varit och köpt förköp på PDOL, så jag har fått låna pengar av mamma till det åså fick jag 60 kr av mormor idag som jag skulle ha till PDOL. Men det var inte så mycke, men 60 kr mindre att låna iaf. Men det ska bli kult å fara dit, ser fram emot det som fan just nu. Bara det blir bra väder så blir jag glad, men det ska tydligen bli bra väder på onsdag. Men jag lär ju märka, men nu ska jag hämta mjölk och glo tv. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0