Är äckligt trött

Vaknade för en stund sen, är äckligt trött. Var nyss ute och läste tidningen och tog en morgon rök. Ska snart hoppa i duschen. Haha, ta inget seriöst som Jack skrev i förra inlägget, haha. Han är ju störd, han tyckte att han var jätte rolig. Tror att han var lite över trött om jag ska vara ärlig. Haha.
Men idag så vet jag inte vad jag ska göra, ska väl umgås med Sophie sen har jag ingen aning. Vet bara att jag ska se en film som går på tv. Men den börjar dock inte förens 00.05, haha. Det är ett bra tag dit.
Imorgon ska jag, Ylva och Softie fara till Klubbviken och sola och bada. Bara det är bra väder, jag hoppas då på det. Men nu tänkte jag gå och käka frulle, God morgon.... eller god dag! haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0