Alltid lika spännande.

Såg nyss klart på första säsongen av Prison Break, alltid lika spännande. Fast man har sett det några gånger, har sett det med Jack och han tycker nu också att de är bra. Haha, när man väl har börjat se kan man faktiskt inte sluta, så är det bara. Jag måste egentligen sova, men är dock inte sov trött, men måste bli det. Jag börjar jobba imorgon, inte så kult. Men sånt är livet, men jag börjar inte förens 9.30 då får jag lite sovmorgon iaf. Härligt, så kanske mamma, pappa, Malin och Jack kanske fara till stugan. Då blir det att ta sig upp helt själv, måste göra de. Men när allt bara handlar om pengar så är de inga problem för mig. Det är bra! Idag så har jag inte gjort ett skit bara legat och sett på Prison Break och träffas Sophie på rp. Så jag är helt slö, men ska lägga mig i sängen nu och se på My name is Earl och försöka sova. God natt!


Kommentarer
Låt din blogg bli länkad!

Vill du få fler besökare? Eller gillar du bara kluringar? Svara rätt på den aktuella frågan så har du chansen! Kram ;D

2008-07-20 @ 23:44:22
URL: http://bloggad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0