Titanic

Kom nyss hem från skolan, tog dock sovmorgon imorse. Orkade inte gå på NK;n så det var skönt å få sova ut lite. Men då fick man reda på att man har sovmorgon imorgon också till 12.05. Om man hade klarat provet, men jag fick en shock, fick VG! Jag som inte ens trodde att jag hade klarat provet. Men det var bra iallafall!
Fan va det blåser ute, såna här dagar önskar jag att jag inte hade så jävla långt hår. För det far seriöst överallt och det är irriternade, haha. Så där ett tag hade jag plander på att klippa av allt. Men det skulle jag faktiskt aldrig våga.
Ska göra det sista pluggandet idag, Bokrecention och den sista uppgiften i NK som jag ska googla om, haha. Men sen efter det så kommer jag att vara bänkad framför tv kl 21.00 och se på Titanic, underbar film! Jag älskar den, så jag ska ladda upp med papper så jag kan torka mina tårar. Haha, jag kommer lipa som vanligt. Men det är skönt och filmen är så otroligt bra, en av dom bästa filmer som skapats.


Kommentarer
Teresa

Har du hört om att det ska komma en 2a ? :P Inte så seriöst känns dt som :p



där har du trailern :

4" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=vD4OnHCRd4

2008-12-18 @ 17:02:03
URL: http://www.TeresaBergdal.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0