Slå en pling

Käka nyss och gud vad jag är trött, som vanligt. Men det bästa är att jag inte har nå mer att göra i skolan nu, eller jo. 6 glosor till imorgon, ganska så ovärt och fara till skolan för att skriva 6 glosor och sen fara hem. Men ska lämna in alla mina inlämingsuppgifter och sen ska jag söka upp min NK lärare. Så det är väl lika ändå, sen börjar mitt jullov! Fan va härligt.
Ikväll så ska jag vara med Softie, tror jag. Hon har inte hört av sig nå idag, men jag lär ju märka. Får nog slå en pling så jag får reda på det.
Fan va jag grät igår när jag såg Titanic, helt otroligt. Det var som att nån hade dött på riktigt, det var helt sjukt. Haha, grät i minst en timme och sen grät jag typ 15 min efter att filmen hade slutat. Haha, jag har nog aldrig gråtit så mycket i mitt liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0