Robin B

Kom nyss hem från Öppethus på skolan. Det var typ roligt vi fick välkomna alla och ge dom papper om Handelsprogramet och bjuda på fika. Var ju bara där en och en halv timme, så det var värt. Då är man ledig på måndag, lite extra helg.
Igår var de då Idol och Robin åkte ut, jag förstod nästan det. Så nu är det Alice och Kevin som står i finalen, men det förstod jag redan från början att dom skulle göra. Så nu kommer Kevin att vinna Idol 2008 måste redan skriva Grattis!
Men ikväll vet jag inte vad som händer och verkligen inte idag, blev typ sugen på att göra nånting annat än att vara hemma och glo på film. Men jag lär ju märka vad som händer och sker.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0