Musik

Kom nyss hem, nu sitter jag och lyssnar på min underbara musik. Ylva tjatade nyss om att jag skulle se Prison break, jag har faktiskt ingen aning om varför jag inte ser på det. För jag tycker att det är så bra, men ändå så sätter jag inte på det utan sitter och gör ingenting på datorn.
Idag så var det lugnt på skolan (som vanligt) först ett prov som jag inte kunde ett skit på, sen samhälls. Så då slutade man strax efter 1, så man har bara tagit de lugnt sen man kom hem inpricip.
Men sen blir det att fara och hård träna med Ylva och Amanda efter maten, lät jobbigt att fara dit men efter är det skönt.

Nu är det faktiskt inte länge kvar till Jul, jag längtar så otroligt mycket. Men det blir säkert att man måste julstäda som vanligt, haha. Det lät inge vidare faktiskt, men de måste ändå göras.

Neverstore, Panic at the dicso, Fall out boy, Gavin degraw och Papa roach <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0