Jag har panik

Nu har jag sett Prison Break, det blev inge Harry Potter för min del. Haha.
Men fan va spännande det är, jag har panik nu. Jag kan inte se nästa avsnitt förens på tisdag när dom har visat det i USA. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag hoppas bara att allt kommer att lösa sig. Men det är jag nästan säker på, men ändå. Haha, det är nästan så att jag vill slita av mig håret och skrika så högt så hela Lule skulle göra mig skrika. Men det kommer inte att hända.
Ska snart gå ut med hundarna och vara med Lisa, det blir trevligt så här på kvällskvisten!


Kommentarer
anne

Och jag som inte ser på prison break...

2008-12-20 @ 22:30:47
URL: http://annnne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0