God jul!

Nu är det då julafton, jag måste bädda sängen och sen ska jag fixa mig sen kommer då släkten hit. Sen får man ju då inte glömma Kalle Anka och den goda maten.
Fick iallafall sova ut, somnade vid 8 och vaknade typ 11 idag. Så nu har jag ont i huvudet, haha. Men det går säkert över snart. Jag vill bara öppna mina julklappar och se vad jag får i julklapp! Men nu ska jag fixa mig så jag slipper stessa, GOD JUL!

Fick reda på att Denise hade dött igår, det känns hemskt fast vi inte har umgåtts på länge. Men vi var ju kompisar förut, jag har kännt henne sen jag var liten. Jag kan inte ens fatta att det är sant, men vila i frid Denise!


Kommentarer
lina

vila i frid Denisé

2008-12-25 @ 13:15:28
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0