Förvirrad

Är hos Softie, vi är fortfarande vakna och ska snart se på tv. Blir att vaka så man vänder tillbaka på dygnet igen innan Julafton. Jag som inte ens har bestämt vad jag ska ha på mig, men det klurar jag nog ut imorgon.
Igår så var vi vakna till kl 9 och sen gick vi och la oss och vaknade igen kl 17.30. Opps, inget bra. Så nu ska vi vara vakna, sen när jag kommer hem så blir det att städa. Jobbigt så där när man har vakat, men har inget val. Haha, jag kommer ju vara död imorgon (idag) så jag kommer inte orka vara vaken länge. Sen så har vi har varit och solat idag också, skönt. Sen for vi på Kvantum och köpte godis, gott var de då!
Men nu så har jag har tappat tidsomfattningen, jag vet inte vilken dag det är eller om det är morgon eller kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0