Fjärde advent

Jag är trött och slö idag känner jag. Jag och mamma såg nyss Barnhemmet, den var typ inte ens bra. Eller jo, den var värd att se (en gång) men den var inte läskig som jag trode att den skulle vara. Den var typ lång tråkig, jag rekomenderar den inte. Men det funkade iaf.
Idag vet jag inte vad jag ska göra mamma ville att jag skulle städa idag men det orkar inte jag. Jag är inte på städ humör heller, så jag får göra det imorgon eller nått! Idag skulle Ida komma hit en sväng, trevligt vi har inte träffas sen i torsdags. Det är ett litet tag sen nu faktiskt, så det ska bli trevligt att få surra med henne.
Men nu ska mamma hämta granen så då blir det att pynta den, kult! Så då får man lite julstäming här hemma, den är ju ett + i kanten.

Julafton om 3 dagar, så kommer lillkusin också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0