Tredje advent

Jag är trött, har legat hemma hela dagen. Sett på The Hills och massa andra skit program, snart ska jag vara med Lisa och vi ska peppa varandra till att plugga, annars kommer jag aldrig göra klart det. Det är hur mycket som hällst, men jag har bara mig själv att skylla. Men jag har dock några uppgifter som är halv klara som jag kan göra klart idag iallafall.
Igår var jag hos Softie och såg på Saw 5, den var ganska bra. Men man var tvungen att tänka mycket för att fatta. Men den var lika äcklig som alla andra filmerna. Sen såg vi på Get Smart, haha. Den är så otroligt rolig, men jag hann inte se klart för då kom mamma och pappa och hämtade mig. Sen när jag kom hem så såg jag och Jack på Monsters Inc, haha. Länge sen man såg den, så det blev mycket film igår helt enkelt!

Nu är det inte länge kvar till julafton.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0