Degat

Sitter och ser på tv, men är dock inte sov trött. Känns som att jag inte kommer att somna i god tid ikväll, och självklart så börjar man kvar över 8 bara för att det är första skoldagen den här veckan.
Var på stan idag med Ylva sen fick vi för oss att fara till Storheden, där köpte vi julklappar och kollade runt. Vi var där i flera timmar typ, haha. Men det var trevligt!
Sen när jag kom hem slog jag in julklapparna sen har jag bara legat och degat framför tvn. Men det finns dock inge värt att se som vanligt, men 23.05 börjar ju Scrubs så de blir att glo på det.

Nu väntar jag bara på att julstämningen ska komma, tiden går bara så fort så jag fattar ingenting. Jag hänger inte med för 5 öre, nu är de alltså 26 dagar kvar till julafton, sen så är det bara 10 dagar till jullovet.


Kommentarer
Ida

26 dagar till julafton? :P hah

2008-12-09 @ 13:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0