Buss

Kom nyss hem, är arg på mig själv för att jag inte har pluggat något till provet imorgon. Men det är de jag får roa mig med resten utav kvällen/natten. Har ju då dock sovmorgon så.
Idag, så var det en halv jobbig dag i skolan, hade varm kök å då gjorde vi Paj och Ischoklad? Det var med Vit chocklad, så det var fett gott. Men det känns så skönt att det är sista Varmkök, eller vi har näst, nästa vecka men då skulle han bara prata betyg och bjuda på fika. Haha, men sen så gick jag med mamma på stan och fick mig en ny jacka. Efter längtad om vi säger så, men sen har jag varit hos Softie. Så kom Frank, Erkki och Kalle så fick man känna snöns vrede, inte så mysigt när man skulle sitta på en buss hem.
Jag satt och tänkte på bussen att fan va skönt det är att åka buss, jag tycker det är helt underbart. (förutom när man har bråttom) Man slår bara på högsta volymen på hörlurarna och sätter sig och bara tänker på allt och lyssnar på underbar musik. I love it!

Jag har ett dilemma, antigen så önskar jag mig en dator eller en massa andra grejer. Tänkte skriva upp min önske lista här när jag väl kommer ihåg. (kom dock inte ihåg allt)

- Dator
- Digitalkamera
- Pengar
- Parfym
- Hårprodukter
- Kläder
- Smink


Kommentarer
lina

JObbigt höre du =P Önska dig riktigt mycket penagr kan du ju köpa allt =P

2008-12-02 @ 23:05:47
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
Eva

Tack så mycket! :) Desamma!

2008-12-03 @ 08:54:51
URL: http://evapetersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0