Arg

Kom nyss hem, har varit och tränat med Amanda och Ylva, skönt vare. Nu är jag arg och jag tänker inte äta mammas äckliga mat. Hon vägrar fara in till stan och köpa en ny jacka åt mig, min är så jävla äcklig. Jag känner mig äcklig när jag har den, jag får panik. Så nu är jag förbannad helt enkelt! Får leva på klementiner resten utav dagen.
Har mycke i skolan nu, jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Kommer skjuta upp allt och sen kommer jag sitta där dagen innan jul och måste göra allt och ha panik åså blir allting fel. Men jag får väl ta tag i det, men det känns så jävla jobbigt. Men nu ska jag bänka mig framför tvn och sura och lyssna på min nya braiga musik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0