Äntligen Idol

Kom hem för en stund sen, har nyss städat. Ska bara slänga alla kläder i tvätten så jag har nå rena kläder. Så nu är det fredags mys i mitt rum, haha.
Det vart ett hårt träningspass efter skolan, så nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig. Sen blir det väl att vänta in tjejerna så blir det Idol. Nu blir det spännande, vi kommer iallafall sitta och rösta på Robin B hela kvällen. Vem kommer du att rösta på? Nu är de ju juryn som har bestämt låt så det blir spännande att se hur dom klarar det. Håller tummarna för Robin (Y)
Men nu blev duschen ledig så då ska jag slå på min skiva som jag fick av Malin (Fall out boy) så jag har lite musik att lyssna på när jag duschar, blir nog att sjunga också. Haha, min syster kallar mig Emo nu för tiden. Kanske är det innerst inne? haha


Kommentarer
Anton Kraft

Jag tror iallafall att det kommer vara Alice eller Robin som åker ikväll. hoppas på Alice, Kevin kommer ju vinna det är ju redan klart. Förresten så är ju Leona Lewis med i juryn ikväll :)

2008-12-05 @ 19:26:39
URL: http://antonkraft.blogg.se/
maliNNN

hahaha,innerst inne bor det en liten emo-sanna

2008-12-06 @ 14:34:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0