Va fan?

Mitt rum är nästan färdigt, de är bara kvar att jag och mamma ska fara på IKEA (för tredje gången) och köpa några hyllor till. Sen är de färdigt och jag är super nöjd. Idag så har jag varit med Lisa och Agust en sväng, vi spelade som vanligt. Haha, och sen har jag käkat och kollat mitt Schema för åk 2. Fan va jobbigt de såg ut, men ändå inte. Men har ju två praktiska saker iaf, idrott och matlagning. Annars är de bara tänkar grejer, fan. Less jag är på de, men de ska väll funka. Ikväll så vet jag inte vad som händer, de är så äckligt väder. Blir lite deprimerad av de, men de löser sig nog.
Igår när jag satt vi datorn så försvann mitt internet jag tänkte va fan? Så gick jag upp så stod Malin där och sa; Min lampa exloderade och jag tror att en propp har gått. Så hadde allt stängs av där uppe, förutom i mitt rum. Fan va less jag blev, allt bara av att en lampa explodera. Jaja, men jag tänkte se på tv nu och se och de finns nått att hitta på en dag som denna. God dagens..

Mökus är dum........  :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0