Sista dagen på jobbet imorgon,

Trött som fan. Ska snart gå och lägga mig! Sista dagen på jobbet imorgon, skönt. Men jag som just hade börjat komma in i jobbet och börja trivas som fan. Så slutar jag, typsikt! Men morgon dagen kommer att gå fort. Nu tycker jag om alla gamlingar på min avdelning. Åh dom är så söta, fan jag ska typ söka sommarjobb där nästa sommar. Men då är jag ju 18 så då kan jag söka dit själv och inte inom komunen. Bra då får man exktra cash och jag har ju jobbat där nu i 3 veckor och dom vet vem jag är så då har jag större chans att få jobb där. Härligt!
Idag så har jag inte gjort så mycke, jag har jobbat och sedan så var jag med Lisa och Linn. Det var typ kult, vi satt och spelade (som vanligt) haha. Har inte ens nå värt att skriva, men ville skriva nån rad innan jag gick och la mig iaf.
Jag, Ylva och David tänkte fara till Haparanda imorgon och fiska och sedan fara på IKEA. Men då sket de sig, typsikt! Jag som tyckte att de skulle bli så roligt att fara och fiska åde. Bara fara härifrån, men ikket! Men jag får väll ligga hemma och chilla framför tvn ist. Funkar säkert det med, men nu tänkte jag faktiskt ta mig en god natt rök och sedan sleeepa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0