Prison Break

Kom nyss hem, har varit på stan med Ylva en sväng åså for vi förbi Softie och drack en kopp kaffe. Helvete vad varmt de är ute, men härligt med lite sommar iaf.
Igår så for jag till Ylva och var med hon och Softie, vi nötte Prison Break som vanligt, haha. Men det är så jävla bra, men de lär bli att jag inte ser de på ett tag efter de här. Haha, men jag sov iaf hos Ylva. Det var ett jävla bra tag sedan jag gjorde de, men de var mysigt! Haha, snackade å hade tända ljus, myspys! Idag så vet jag inte vad som händer, jag och Ylva ska iaf nöta mer Prison Break.
Mitt rum är tapetseat nu, lycklig jag blir. Det blev as fint iaf, och imorgon blir det att flytta in alla mina nya saker :D Whoho, fan va härligt, mycke nytt. Men nu ska jag käka, god dagens!

Ibland så blir man så irriterad, man måste våga..


Kommentarer
Camilla Aggeborn

Var med och tävla om valfria örhängen ifrån puss.se på min blogg!

2008-08-15 @ 17:36:24
URL: http://myrrah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0