Myssss!

Snart är mitt rum färdigt, äntligen! Vi har bara två hyllor kvar och sedan en magnet tavla. Imorgon så ska vi fara och köpa en spegel och stoppa in mina spotlites i min hylla, och sedan är vi klara. Men sen så upptäkte vi att vi hade behöft en till hylla, men de får vi fara på IKEA och köpa sen, och då kan jag köpa lite små prylar till mitt rum. Nu sitter mamma och försöker få en tv-dosa att funka till min tv, de funkar inte. Synd. Nu ska pappa fixa mitt virus skydd. Men de bara gormar, inte nå så lyckas. Hahah.
Igår så var jag med Ylva, vi for in till stan en sväng och träffade folk och sedan satt vi och snackade i flera timmar. Det var helt trevligt (som vanligt) och roligt! Men sen så började vi frysa så mycket så vi for vi hem till henne och såg ett avsnitt av Prison Break och sedan gick vi och la osss. Myssss!
Ska vara med Ylva sen också, väntar bara på att vi ska äta åde, sen tänkte vi gå ut och gå och sväng. Skönt att röra på sig lite. Sen ska vi väll mysa och kanske slå på nån film?
Imorgon så hade vi tänkt fara till Softie stuga, men jag har ingen aning. Hon hör ju aldrig av sig så man vet ju inte. Men jag lär ju helt och hållet märka.
Tänkte ta kort sen på mitt rum och lägga upp, så jag får visa mitt nya fina rum (ganska så stolt) haha, men nu ska jag hjälpa mamma, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0