Jag fick panik,

Har inte haft nå ork att skriva blogg. Har knappt de nu, men lite tidsfördriv innan jag ska gå och lägga mig. Det är sista veckan jag jobbar. Fan va skönt! Sen två veckor kvar tills skolan börjar, får se om de bli nå Sthlm innan. Man kan ju iaf alltid hoppas.
Ja, det har ju varit Lulekalaset i helgen. En jävligt stressig helg må jag då säga. De började med att när jag kom hem från jobbet var de bara att börja fixa sig, sen fick man stressa sen for jag och Ylva till Jenkiz. Det var för fest på hennes balkong, sedan så for vi in till området så jävla sent (som vanligt) så då träffade vi Petter å dom. Det var fan inte så jävla värt Lulekalaset, träffade knappt någon man kännde. Hade bara roligt på nått hörn. Men sen så cyklade jag och Ylva till Hertsön och var med Robert och Frank. Satt där och snackade och hade trevligt. Sen när vi skulle cykla hem, fyfan va kallt de var alltså. Det var typ bara 5 grader, helt seriöst.
I lördags så var de dock inte lika stressigt men jag var bakis så allt gick 10 ggr så mycke segare. Sen så träffa jag Ylva och David så for vi och drack, de gick jävligt segt ner. Men de gick iaf, sen for vi in till stan sent igen. Haha, sen så när vi kom in till stan så hade vi nästan missat Lars Winnerbäck, men vi fick iaf höra några låtar. Han var den ända som var värd att se på hela Lulekalaset. (Förutom Brolle och Nordman) Det var också bara kult på nått hörn i lördags, fan de var knappt värt de alltså. Fan vad jag frös när jag kom hem, det var ju iskallt. Jag tog på mig lång byxor och en tjock tröja för att de var så jävla kallt.
Jag såg fan Jonas (från frusna män söker kärlek) jag fick panik, började pussa åt honom. Fan han satt och åkte Batman och jag skulle åka när han gick av. Helvete, men då började jag små flörta med honom men han bara skrattade. Haha, och räckte ut tungan, skulle fan ha sprungit i kapp honom. Sen ett tag senare springer Anders förbi (också från frusna män söker kärlek) så då började jag skrika på honom och vinka. Haha, han vinkade tillbacka iaf. Men de var typ de ända värda under hela Lulekalaset, helvete.
Idag så har jag typ bara legat och sett på tv, varit med Lisa ett tag. Vi spelade som vanligt, haha! Men sen så gick jag hem och såg på mer tv. Har fan inte gjort något typ, så nu är jag jävligt trött. Så tänkte gå och lägga mig, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0