IKEA (igen)

Sitter och lyssnar på musik i äckel vädret. Inte så värt väder, de är bara sånt här väder för att skolan börjar om mindre än 2 veckor. Sommarn kommer säkert tillbaka när skolan börjar igen...
Jag kom hem för inte så länge sedan, jag och mamma for på IKEA (igen) och shoppade möbler till mitt rum. Blev dock välldigt nöjd :) Det blev en tvbänk, hyllor, lampor, nattusbord, shit. Jag kommer fan inte ihåg nåmer, haha. Men det kommer iaf bli as fint i mitt rum. Nu väntar jag bara på att dom ska tapetsera för målningen är iaf färdig. Det är ju bra det iaf. Jag är skit trött (fast jag somnade på hemvägen) jag somnade typ inte förens 4-5 igår, så kommer mamma och väcker mig typ 9 på morgonen. Helvete, men då lär man ju somna tidigare iaf. Det är något som är positivt. Men idag så vet jag inte vad jag ska göra, chilla typ. Men imorgon ska jag på stan med Ylva iaf, så nu ska jag spela Harpan! God dagens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0