Haparanda, Övertåneå & Finland!

Det blev att vi for till Haparanda, YES! Haha, men vi hyrde en stuga den var as mysig. Men iaf, så var stugan närmare Övertåneå än vad den var Haparanda. Hahaha
Vi for dit på fredagen men vi var dock inte där förens sent på kvällen, det var ju så mycke att fixa ínnan vi skulle fara dit. Allt kom ju så plötslingt att vi skulle fara dit,. Men stugan och allting var skit fint, helt mysigt ute i ingenstans. Det var så kult att vara där bara över helgen och bara ta de lungt. Fan om jag tänker efter vill jag tillbaka, haha! Men på lördagens så for vi till IKEA och Ylva och Jenkiz shoppade lite (jag ska vänta tills jag och mamma far ist till IKEA) ja sedan efter de så for vi över till Finland och skulle leta efter en shorre och köpa små ciggpacks (dom är så söta) och fara på Alko. Haha, efter vi hade varit och köpt små ciggpacks och Kaffe och Cola så fick vi tillbaka Euro så då var de bara att gå till nästa affär och köpa lite godis, haha. Sen for vi tillbaka till stugan och gjorde middag sedan så for vi och fiskade i Övertåneå. Det var kult (vi flugfiskade) men de var inge kult att jag dock bara fick två fiskar :( Och Ylva fick den största harren. Haha, så fiskade vi i några timmar sedan så for vi tillbaka till stugan och började basta och pipla öl. Haha, men de var så trevligt och mysigt där borta. ÅÅÅH, Harjugården <3 hahahaha
Igår så var jag med Ylva vi låg och kollade på Prison Break hela dagen, haha. Vi har börjat att se om från början, ganska så värt. Och sedan så var jag med Linn och Lisa till typ 4 ;S OOPPS, tänkte gå och lägga mig tidigt, men de gick ju åt helvete. Idag skulle jag och Ylva ha gått på stan, men jag vaknade typ nyss och duschade. Men ska ringa och se om vi ska fara ändå, men kan tro att hon ligger och sover. Men jag lär ju märka! Men nu ska jag dricka kaffe och gå ut och röka, god dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0