God natt!

Inte värd skol dag idag heller, var bara till 9.30 sen fick vi gå. Men imorgon börjar riktiga skolan, de är inte häller så värt. Men jag går iaf inte till 5, härligt. NK;n var inställt, blev ganska så glad. Haha.
Idag så fick jag min lön så jag och Ylva for på stan. Självklart hittade jag ingening, men just innan dom skulle stänga Shopping hittade jag mig en jacka iaf. Sen köpte jag faktiskt också nagelack som ska stärka naglarna, hoppas de hjälper. Sen bokade jag och Ylva en klipp tid på Gossip, de fick bli på tisdag. Så jag längtar men ändå inte. Sen har jag fyllt på mobilen och betalt av min skuld till min syster. Har mycke pengar kvar, men ska dock betala tillbacka till mamma men vet inte hur mycket de är. Men whatever, de blir säkert bra. Ikväll så har jag inte gjort så mycket, varit med Lisa och Linn och gick till Coop blev så sugen på nånting. Så de fick bli bananer och en Ramlösa. Haha, men nu ska jag se på Project Runway och sedan sova. Är as trött, god natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0