Det var mäktigt!

Nu har jag lunch igen, sitter och lyssnar på PATD! och dricker kaffe. Börjar om typ 30 min, och de är sista dagen den här veckan fan va skönt. Sen är de bara en veckas jobb kvar, härligt! Sen kanske de blir Sthlm? Hoppas.
Igår var jag på stan med mamma efter jobbet, jag fick leggings, tunika och shorts. Tack! Ja, sen for vi förbi mammas jobb för att Jesper jobbade där (min bror) så vi skulle skjusa hem honom, men då fick han inte sluta och jag fick panik för att jag var tvungen att vara klar halv 7. Så då fick mamma svänga förbi Mamma mia så vi fick mat fort. Sen så sminkade jag mig och bytte kläder på typ 3 min. Haha, sen träffade jag Sophie och Jocke åså cyklade vi in till stan (och mötte Ylva) så for vi till Rixfm i regnet. Fyfan, frös sen efter ett tag. Men jag fick iaf se Brolle, han är så jävla söt. Åh, sen får jag ju inte glömma Nordman, han var grym! Haha, han ser så bad ass ut, diggar fan han. Sen så gick vi å såg på de där stora fartyget som var där, det var ganska häftigt att se. Det var mäktigt! 
Idag så slutar jag kl 3 som vanligt, men hoppas att man får sluta tidigare. Det blir lite stressigt efter jobbet, ska duscha och fixa mig och käka. Så jag får stressa som vanligt, så måste jag hämta ut pengar också. Fan de ser ut som att de ska börja regna, inte så värt om de börjar. Orkar inte vara blöt och frysa på LK. Men nu ska jag spela lite och ta de lugnt innan jag börjar jobba. God dagens!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0