ÄNTLIGEN!!

ÄNTLIGEN!! Så har man slutat jobba, nu har man lov i 2 veckor sedan börjar skolan..  Fan va skönt de känns att sluta jobba, men tiden har dock gått jävligt fort.
Idag så kanske de blir Haparanda ändå, jag hoppas då på det. Det hade varit så ´trevligt! Men jag lär ju märka om alltid fixar sig. Sedan så måste jag låna nån hundrig av mamma så man har nog med pengar. Det ska ju betalas bensin och om vi ska tälta någonstans. Men de här kom plötsligt, men de går ändå att fixas. Vet ej hur länge vi ska vara, lördag eller söndag. Vi lär ju märka. Men de hade varit nånting att fara dit iaf. Men nu tänkte jag ringa Ylva och se lite närmare på de där. Så BYEEEE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0