Utvecklingssamtal

Hallåjj, nu sitter jag och ser på Prison break, men de är reklam. Det är ju så jävla bra, får panik när de blir reklam när de är så spännande. Nu har dom iaf rymmt men är på vattnet utan båt och Sucre är fast på fängelset och han skulle komma med en båt. Fan va panik jag får när jag ser de, så blir pause hela jävla tiden. Idag har jag de inte hänt så mycket, har varit i skolan sen på utvecklingssamtal! Det gick bra, mamma blev glad. Sen gick mamma och jag på stan en sväng och jag fick ett par nya Addidas :) Glad jag blev! Sen har jag mött Softie och sen så chillade vi hemma hos mig. Sen kom Frank och Blind förbi och tog en rök, eller en genska lång rök. Haha, men det var trevligt. Jag och Softie gjorde fruktsallad, fan va gott de var! Mumms. Börjar bli sjuk, fan va jobbigt. Tror jag ska vara hemma på onsdag. Fyller år om 4 dagar, längtar :) Men nu börjar Prison Break igen! Byyeeee.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0